FANDOM


130px-TV-MA_icon.svg.png
TV-MA

LSFV
The content of this series is not recommended for people who take offense from the topics addressed.
The following additional labels have been provided:



WARNING: PROFANITY FOLLOWS
The following content contains profanity that may not be suitable for readers of all ages. Please proceed with caution.
Bullfrag 10
Season 1, Episode 2
Air date 2/18/2017
Written by bullfrag
Directed by bullfrag
Episode Guide
Previous
The First Bullfrag
Next
The Stolen Bullfrag
Reunion, and Bullfrag is the second episode of Bullfrag 10

Summary

liam has an uneventful day at school except it's VERY EVENTFUL BAD GUYS GIRLFRIENDS EXPLOSIONS GOOD LUCK LIAM

Plot

(One day Liam in church and Maya also in church and Jon not there)

Liam: Liam is reading the bible

Maya: Shut up don’t narrate yourself during church

(and the priest was priesting and stuff except then suddenly he said)

Priest: Everyone DIE

(and he took off his robe and he was a ROBOT with GUN HAND and he started SHOOTING)

Liam: Holy Bullfrag!!! The priest is a robot!

Dr. Robot: My name DR. ROBOT! And I’m gonna TAKE OVER THE WORLD OR AT LEAST THIS TOWN

Maya: Liam stop him!!!!!

(Liam is already running for the door though so she grabs him and stops him)

Maya: LIAM! STOP HIM!

Liam: ok FINE

(so Liam HIDES UNDER THE CHAIRS and turn into SWAMPFIRE)

Swampfire: its swampfire

(he gets up and knocks the chairs over and Dr. Robot notices and starts shooting at him)

Dr. Robot: Die Mr. Swampfire!

Swampfire: no

(and he SHOOTS PLANT FIRE at Dr. Robot and he falls over but then he turns into Liam)

Liam: oh NO!

Dr. Robot: Haha you’re just a little kid I’m not scared of you

Liam: NO IM 16!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(and he SUPER MEGA ULTIMATE PUNCHES DR ROBOT AND HIS HEAD FLIES OFF AND HE DIES AND THE REAL PRIEST COMES OUT OF THE ROBOT AND HE WAS ALIVE THE WHOLE TIME)

Priest: Thanks Liam you saved my life

Liam: You’re welcome

(and then behind him a girl wow)

Liam: okay maya I did it get OFF MY BACK

Girl: I’m not Maya

Liam: Oh okay I thought you were sorry

Girl: That’s ok

Liam: I’m glad it’s ok

Girl: You’re welcome

Liam: I agree

Girl: I’m Cheryl by the way

Liam: Cool so am I

Cheryl: I thought it was really cute how you punched that robot

Liam: Wow I also did

(at this point Maya walks up and grabs Liam and drags him away)

Maya: Don’t be dumb

Liam: What did I do

Maya: Just in general

Liam: oh okay

Cheryl: Bye Cheryl see you at school

Liam: No I’m Liam

Cheryl: oh okay

(and she left and so did Liam and so did Maya and they went back home to Liam’s house and by they I mean Liam and Maya not Cheryl she wasn’t there)

Jon: How was church

Liam: Pretty good I killed someone

Jon: nice

Liam: Okay well I’m gonna go do things now bye

Jon: No you’re not boy

Liam: what

Jon: You’re STUPID and went to church on a MONDAY so now you gotta go to SCHOOOOOOOOOOOOL

Liam: oh NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

(and Maya just stood there kinda rolling her eyes at how dumb Liam is until she realized she was also stupid and went to church on a Monday)

Maya: …shit

(so they went there)

Liam: This fuckin s*cks

Maya: Don’t swear in school

Liam: Okay sorry this fuckin st*nks

???: Holy wow is that you Liam

(Liam turns around and boy)

Liam: sorry who are you

Spencer: I’m Spencer

Liam: Oh right I remember you

(and then a flashback happens)

Liam: We were friends when we were kids and then you left so we weren’t

(it’s over now)

Spencer: Yeah right now I’m back hi Maya

Maya: hi

Liam: Shit man that’s cool

Spencer: Yeah I agree

(no one can really think of anything else to say so they just kinda stand there until Liam gets an idea)

Liam: Hey wanna see this cool space watch I found that turns me into aliens

Spencer: what

(then Maya drags him aside and says)

Maya: You’re not supposed to TALK about THAT REMEMBER

Liam: oh right sorry

Spencer: what

Liam: I said hey wanna see my dog

Spencer: Yeah sure I like dogs

Liam: Oh I don’t have one sorry

Spencer: …ok

(more awkward silence and then the girl from church comes up I think her name was Cheryl)

Cheryl: Holy wow is that you Liam

Liam: It sure is

Spencer: Hi I’m Spencer

Cheryl: Hi I’m Liam’s girlfriend

Liam: what

Cheryl: Yeah that’s a thing now

Liam: is it

Maya: Aww congrats~

Liam: Why didn’t anyone tell me about this

Maya: that’s okay

Cheryl: that’s okay

Spencer: that’s okay

Liam: that’s okay

(and then they tried to walk off to make out or something idk what couples do but then BELL CLASS WORK SEPARATION

and so Liam and Maya went to class idk which it’s not important what is important was that the teacher NOT THERE instead there was a GUY and he had a FREEZE GUN and wore a BIG COAT)

Liam: who the bullfrag are you

Cold Man: I’m COLD MAN! I’m gonna make the entire world COLD!

Maya: wtf why

Cold Man: So I can wear this coat all the time and not look like an IDIOT

Liam: Okay sounds reasonable we should leave him alone

Maya: wtf no!! stop him!!

(Liam opens the Omnitrix but looks around and there’s a lot of people around)

Liam: Uh there’s a lot of people around

Maya: So go do it somewhere else you stupid!

(so he runs to a bathroom or closet or somewhere empty and he turns into Arctiguana)

Arctiguana: hahaha yeah time to fight cold with cold!

(so he runs back to the classroom but times out halfway there)

Arctiguana: Shit fuck now what

(he runs back to the classroom to talk to Maya only she’s shooting Mr. Cold with a GUN!!)

Liam: WHERE DID YOU GET THAT

Maya: I stole it from robot priest

Liam: Oh makes sense

Maya: I thought you were gonna do something!!

Liam: I tried this thing doesn’t have enough charge to make it from the bathroom or closet or wherever!

Cold Man: What thing what are you kids talkin about

(and he aims his cold gun at Liam and shoots it but then Cheryl runs in and says)

Cheryl: NO NOT MY BOYFRIEND

(and jumps in front and gets frozen and Cold Man grabs her and climbs to the roof of the school)

Liam: Shit he’s on the roof how are we ever gonna get up there

Maya: It’s pretty much impossible

(they’re rejoined by Spencer and also Jon who’s there for some reason)

Liam: Grandpa why are you here

Jon: Because I work here

Liam: Oh yeah I keep forgetting

Jon: What’s going on what’s happening

Maya: Some really cold guy just kidnapped Liam’s girlfriend and went onto the roof

Jon: wtf how are we ever gonna get on the roof

Liam: That’s what I was saying!

Spencer: There’s stairs outside you can use them to get on the roof

Jon: oh

Liam: oh

Maya: oh

Spencer: Here take this too it’s a warm gun it’ll cancel out his cold gun

(and he hands Maya the warm gun)

Maya: Cool thanks

Jon: Why do you have that

Spencer: idk

(so Jon and Maya and Liam go outside to where the stairs are)

Jon: Well what do you know

Maya: You’ve been principal here longer than we’ve been alive

Liam: Hey Maya can I see that warm gun for a second

Maya: sure

(she hands him the warm gun and he eats it)

Maya: why

Liam: We don’t need that shit we’ve got the OMNITRIX!

(and he turns into cannonbolt)

Cannonbolt: Let’s roll! Hahahahahahaha get it

(and he rolls up the stairs to where Cold man is)

Cannonbolt: Hey Cold Man! Drop the girl and surrender!

Cold Man: No way! It’s COLD TIME!

(and he points his cold gun AT THE SKY and it makes the weather cold and it starts snowing)

Cannonbolt: Oh no I hate snow

(at this point he is joined by Jon and Maya and he rolls up into a ball and hits cold man and knocks him down and unrolls and starts trying to break the ice Cheryl is frozen in only cold man gets up and shoots at him so he has to run away)

Maya: Boy it sure would be nice if we had a warm gun right about now

Cannonbolt: Warm…gun…that’s IT!! Thanks pal!

Maya: For what

(then he turns into NRG)

NRG: NRG is pretty much just a walking warm gun!

(and he shoots warm and Cheryl and she MELTS but she melts too much and dies)

NRG: shit

Cold Man: Ahaha! While you deal with that, I’ll make a COLD exit!

(and he jumps off the roof and lands on his feet and runs away meanwhile NRG times out)

Liam: shit what do we do what do we do

Maya: Get ahold of yourself Liam just turn into Arctiguana and un-melt her

Liam: Good idea thanks

(so he did that)

Cheryl: Wow thanks for saving me Liam you’re cool

Liam: I agree

(she didn’t see him as Arctiguana btw his secret is safe)

Cheryl: What happened to the cold guy

Maya: He ran away

Jon: We should probably stop him

Maya: I agree

Liam: ugh if you insist

Cheryl: Why is it up to you guys to stop him why not get the police or some shit

(they’re all silent for a minute then they jump off the roof and land on their feet and run away)

Cheryl: Wow that was rude

Liam: Sorry

(except he was really far away so she didn’t hear)

Cheryl: It’s cool I forgive you

(how nice of her anyway Liam and the others went to the place and cold man was also there)

Cold Man: SHIT how did you find me

Liam: uh it was OBVIOUS

Cold Man: oops

Jon: Well what are you waitin for stop him!!!

Liam: Okay god get off my back

(and Liam turns into Jetray)

Jetray: I’m Jetray

(and he shoots the lasers at cold man and they hit him and melt his coat)

Cold Man: NOOOOOOOOOO MY COAT

Jetray: haha

Cold Man: I loved that coat like a son :(

Jetray: hahaha

Cold Man: Uggggh now I’m gonna DESTROY THE WORLD hope you’re happy

Jetray: I’m not

(he turns into Liam)

Liam: D*NG!

Cold Man: say COLD-BYE!

Maya: That’s dumb

(and she shoots him and he dies)

Liam: Cool job

Maya: Okay but how are we gonna get the world un-cold

Jon: Global warming

(and he turns on his car and leaves it on forever)

Liam: Looks like the day is saved

Maya: I agree

Jon: We should leave the place now it’s still Monday there’s school and shit

Liam: Your right

(so they go back and have an uneventful day, the end :)

Major Events

  • Spencer, cheryl, Dr. Robot, Cold Man are introduced
  • Liam uses swampfire, arctiguana, cannonbolt, jetray for the first time
  • Liam has girlfriend

Characters

Villains

Aliens Used

Trivia

  • i forgot to use bullfrag my bad
  • sorry this episode is so late i got writers block but i feel better now
  • i started writing on valentines day so i gave liam a girlfriend so i'd feel less alone :(
Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.