Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement

Zacięta potyczka to 4 odcinek 2-giego sezonu serialu Cypr 10:Ktoś z rodziny Tennysonów.Ogółem 12 odcinek.Trwa 30 minut.

Fabuła[]

Cypr 10 idzie do sklepu kupić baterie do swojego metalowego robota.Okazuje się że sprzedawcą jest Petrosapien.Cypr 10 miał już kupić baterie gdy do sklepu wpadł Rpyc jako Dzikopysk.Cypr 10 zmienił się w Porzeczka.Zaczął strzelać mikroporzeczkami, ale Dzikopysk nic sobie z tego nie robił.Cypr 10 zmienił się w Żarłacza i zjadł stół.Zaczął strzelać laserem i Dzikopysk musiał zmienić się w Diamentogłowego.Petrosapien gdy go zobaczył pomyślał że to jest jeden z nich i zaczął też atakować Cypra.Cypr zmienił się w Wiatraka i poleciał w kosmos.Rpyc zmienił się w Ziąba i poleciał za nim.Petrosapien wrócił do sprzedawania rzeczy.Gdy Wiatrak był już przy krańcu atmosfery.Zmienił się w Tarczocha i spadł na zimię tworząc dziure aż do podziemnego żródła wody.Ziąb westchnął bo leciał tyle i znów musi polecieć na dół.Gdy Rpyc wylądował szukał Cypra.Zobaczył dziurę więc tam wleciał.Cypr zmienił się w Waterhazarda i wskoczył do wody zaczął tam wariować i pluskać wodą.Rpyc się wściekł i zmienił się w Zębala.Chciał złapać Waterhazarda, ale ten był szybszy.Gdy Waterhazard znów był na powierzhni zmienił się w Omniego Omniego i korzystając ze słońca stworzył wielki statek.Następnie zmieniając sie w Trójwiększego podniósł statek.Gdy Rpyc wyszedł na powierzchnie to Trójwiększy rzucił w Rpyca owym statkiem.Rpyc użył mocy Gigantozaura i znisczył statek.Gdy Rpyc wrócił do swojej normalnej siły to bardzo mocno go bolała ręka.Cypr zmienił się w Hydromasaża i wielką wodą przewrócił Rpyca.Ten znów wpadł do dziury.Cypr zmienił się w siebie.Czekał i czekał a Rpyca nie było.Naglę ziemia zatrzęsła się i Cypr zobaczył Waybiga.Cypr zmienił się w Żabka i zaczął go uderzać swoimi dużymi pięściami.Nic to nie dało więc zmienił się w Planta i zaczął go plątać w swoje łodygi.Rpyc wyrwał się i Cypr zmienił się w Tornejdoła i zmienił rozmiar do 2 kilometrów.Wciągnął Rpyca do środka.Rpyc zmienił się w siebie i zwymiotował.Cypr się obrzydził i zmienił się w siebie.Rpyc powiedział że ma dosyć i że przyjdzie jutro dokączyć walkę.

Zakończenie[]

Cypr kupuje baterie i bawi się robotem.

Ciekawostki[]

W tym odcinku jest pokazana podstawowa 10 kosmitów z Ultrimixa.

Poprzedni odcinek
Nie mogę
A co tam masz?
Advertisement