Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement
Poprzedni odcinek
Zakazany owoc - księgi biblioteki
Dziwna rozmowa

Wakacje! to dziesiąty odcinek serii Ken 10: Akademia.

Fabuła[]

Minął już pierwszy cały rok szkolny. Przyjaciółki były w swoim pokoju i szybko pakowały swoje rzeczy z powrotem do walizek. Była już dziesiąta rano, a za pół godziny miała odbyć się uczta pożegnalna, podczas której miała wystąpić dyrektorka, a nauczycielki miały przenosić uczniów do ich domów.

Evie była bardzo podekscytowana. Pomimo małej ilości nauki i starań i tak była jedną z najlepszych uczennic na swoim roku, taki sam wynik nauki miała Amelia.

Kiedy dziewczyny się spakowały, poszły do Sali jadalnej, było tam już trochę uczniów, nauczyciele byli już tam zgromadzeni. Zajęły swoje zwyczajne miejsca wśród pierwszoroczniaków. Gdy w Sali zjawili się już wszyscy uczniowie, dyrektorka wstała i podeszła do piedestału:

- Moi kochani, kolejny rok nauki już za wami. Wiem, że chcecie jak najszybciej zjeść śniadanie i być teleportowani do domów, ale muszę coś jeszcze przypomnieć ostatniej klasie i pogratulować im. Wasza sytuacja była trudna, pamiętacie o tym wszystkim, co działo, wtedy… - przełknęła nerwowo ślinę. – Pamiętajcie, że nikt poza wami nie może tego wiedzieć. Gratuluję wam przetrwania… Tylko tyle chciałam powiedzieć. Teraz możecie jeść. – usiadła z powrotem na swoim miejscu, a uczniowie zaczęli jeść. Po jakiejś godzinie, gdy wszyscy już zjedli i się spakowali, nauczycielki zaczęły ich przenosić.

 Evelyn, Ishi i Lily było ciężko się pożegnać, na tak długo, dwa miesiące, żyły w różnych regionach Ziemi, więc mogły tylko się do siebie teleportować, tego uczyli, jednak na drugim roku.

Isha była pierwszą z nich, która się teleportowała, chociaż w rzeczywistości w kolejce była pięćdziesiąta siódma. Później teleportowała się zielonooka, była jako osiemdziesiąta trzecia. Wylądowała wraz ze swoimi rzeczami w salonie domu, w którym mieszkała wraz ze swoimi rodzicami i starszym rodzeństwem.

Było ich tam więcej niż się spodziewała. Był tam również wujek Ben, ciocia Julie i jej kuzyni, Kenny i Gwendolyn. Nie spodziewała się również swoich dziadków, Natalie i Franka i pradziadka, Maxa. Gdy się rozejrzała, zauważyła także swoją ludzką przyjaciółkę, Leah.

- NIESPODZIANKA!!! – ryknęli wszyscy. Ona po prostu się uśmiechnęła i podeszła do nich.

Bohaterowie[]

  • Evelyn
  • Isha
  • Lily
  • Ben Tennyson
  • Julie Tennyson-Yamamoto
  • Gwen Levin-Tennyson
  • Kevin Levin
  • Ken Tennyson
  • Gwendolyn Tennyson
  • Jaylyann
  • Devlin
  • Leah
  • Max Tennyson
  • Natalie i Frank Tennysonowie
  • Dyrektorka
  • Nauczycielki
  • Przypadkowe postacie z akademii
Advertisement