Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement
Trójwiększy
Zdjęcie0809
Informacje
Gatunek Genetycznie Zmodyfikowany To'kustar
Planeta Ta rasa nie mieszka na rodzinnej planecie To'kustarów.Zamieszkali na asteroidzie The Big
Ciało Olbrzymi humanoid
Moce i zdolności
Zdolności Strzelanie:ogniem, lodem, sprężynkowym laserem

Super skoki, zmiana rozmiaru, robotyczne formy, strzelanie ognistą kulą, rozdzielanie się, wszechmoc(jako Xik)

Sprzęt trzy ostre rogi
Szczegóły
Debiut Statek Rpyca

Trójwiększy(Tribig) to Genetycznie zmodyfikowany To'kustar.Jego planeta to The Big.

Trójwiększy to trzy osoby:Humanus, który najbardziej przypomina człowieka, Alienfreak, który wygląda jak typowy kosmita i Skulbig, który przypomina czaszkę.Gdy mówi coś Alienfreak to zazwyczaj mówią wszystkie głowy(chyba że głowy rozmawiają ze sobą).Mają 3 serca i 3 mózgi.Gdy ktoś zabije np.Skulbiga to 2 głowy cały czas funkcjonują.W odcinku Kłopoty wymiarowe okazuje się że jest Niebiańską Istotą. 

Moc[]

Tribig może zmieniać swój rozmiar.Jego największy rozmiar to 5 kilometrów a najmniejszy to 5 milimetrów.Trójwiększy ma trzy ostre jak brzytwa rogi.Humanus strzela i dmucha lodem, Alienfreak strzela i dmucha laserem, a Skulbig strzela i dmucha ogniem.Potrafi strzelać ognistą kulą.Ma robotyczną moc.Wtedy staje się robotem.Może być waleczny i spokojny.Waleczny wygląda jak trójgłowy robot w zbroji rycerza,a spokojny wygląda tak samo tylko że widac mu śrubki.Gdy jest waleczny jego aktywność bojowa podnosi się z 100 do 390%.Może też strzelać rakietami.Potrafi się rozdzielać na Humanusa,Alienfreaka i Skulbiga.Ma niemal wszechmoc, ale tylko gdy jest Xik-em.

Wygląd[]

Tribig ma szarą skórę i zielone oczy.Humanus ma róg biało-czerwony, Alienfreak biały, a Skulbig czerwono-biały.Ma pomarańczowo niebieską koszulkę z krótkim rękawem.Jest dosyć krótka bo widać mu pępek.Posiada biały pasek ze wzorkami i fioletowe spodnie.Na nogach ma czerwono-białe tenisówki.Jego Ultrimix jest większy niż na innych kosmitach.

Advertisement