Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement
Tajemniczy Sobotowie i Ben 10: Immortals
Immortals
Informacje
Gatunek Romantyczny
Horror
Przygodowy
Akcji
Liczba odcinków 4
Liczba sezonów 1
Autor Jennifer250
Chronologia
Poprzednia Seria Ben 10: Omniverse
Następna Seria Tajemniczy Sobotowie i Ben 10: College Years

Immortals - seria skupiająca się bardzo na przyszłości Bena i Kai jak i również Sapphire i Rooka.

Fabuła[]

Akcja zaczyna się na końcu grudnia. Kai Green dołącza do drużyny i jest z Benem parą. Między bohaterami dochodzi do wielu kłótni z powodu lekkomyślności piętnastoletniego Bena (w ciekawostkach wytłumaczę o co mi tutaj chodzi). Jednak zawsze szybko się przepraszają. Autorka wyciąga na drugi plan rzadko używane postacie z Tajemniczych Sobotów takie jak np.: Tiacapan. Do grupy dołącza brat Sapphire - Zak.

Odcinki[]

Pierwszy sezon[]

1. Złamana Obietnica

2. Urodziny Bena

3. Najgorsze Urodziny

4. Walcz Jeśli Kochasz

Czołówka[]

W trakcie tworzenia

Wytłumaczenie wieku Bena[]

Dobrze poświęcę to aby powiedzieć wam o co mi chodziło w fabule z wiekiem Bena. Otóż tak: Rook ma 17 lat czyli jest urodzony w 1996(autorka przyjęła, że 16 października), Saphira i Zak Sobotowie są urodzeni 1-ego Stycznia 1997, a Ben w grudniu 1997 lub 1998(autorka przyjęła, że data urodzin Bena to 31). A więc tak kiedy Saphira ma rok Rook ma dwa lata i tego samego roku 31 grudnia (TO TYLKO PRZYPUSZCZENIA AUTORKI!) rodzi się Ben czyli w np."Omniverse" powinno być tak: Rook - 17 lat. Saphira - 16 lat. I Ben 15 - lat. Autorka liczyła to 5 razy nawet z rodzicami więc jest dobrze.

Ciekawostki[]

Dodam później. Pytania zadawać na moim Instagramie i DeviantArcie, jak i oczywiście tutaj

Advertisement