Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement

Poprzedni odcinek
Premiera Pierścienia
Z powrotem na Galwan

Sygnały
Cotc
Informacje
Sezon 1
Numer odcinka 3
Informacje
Poprzedni odcinek Premiera Pierścienia
Następny odcinek Z powrotem na Galwan

Sygnały to trzeci odcinek z serii Ben 10: Copies of the clock.

Streszczenie[]

Hydraulicy, po dniu dochodzeń otrzymują sygnał o nieznanym pochodzeniu. Lecz próbując odczytać zawartą w nim treść urządzenie przeznaczone do tego ulega awarii. Po dokładnych oględzinach maszyny, hydraulicy stwierdzają, że jej kable zostały umyślnie przecięte.
Po godzinie do bazy dochodzi kolejny sygnał. Tym razem Max postanawia odebrać go za pomocą Omnitrixa. Lecz nim Ben zdąża użyć zegarka, zauważa pędzący w jego kierunku pocisk. Szybko zmienia się w pierwszego lepszego kosmitę... I ku jego uciesze zamienia się w dobrze znanego mu Diamentowgłowego. Bez problemu radzi sobie z pociskiem. I wtem gdzieś z góry nadlatuje nieznana postać w czarnym stroju. Zwinnym ruchem omija hydraulików i rzuca się na Bena, zamieniając go w człowieka poprzez naciśnięcie Omnitrixa, po czym wprowadza w zegarku skomplikowane kombinacje. Zdezorientowani hydraulicy nie wiedzą, kiedy postać zniknęła. Wszystko rozegrało się tak szybko.
Gdy dochodzą do siebie, powracają do odczytywania sygnału. Lecz gdy Ben wprowadza w zegarek odpowiedni protokół, ten nie odpowiada, po czym sypie setką zielonych iskier. Najwyraźniej postać nieźle w nim namieszała.
Hydraulicy postanawiają śledzić ją, w celu wyjaśnieniu całej sytuacji, lecz nie znajdują żadnej poszlaki. Nie mając podstaw, którymi mogliby się kierować, rezygnują.
W czasie, gdy postać zaatakowała, Rook poruszał się ulicami Unertown, gdy na jego drodze niespodziewanie stanął Zombozo. Zaczął atakować revonagandera, a ten niespodziewanie otrzymał wsparcie w postaci kryształowej ręki. Próbuje użyć jej, na tyle, na ile potrafi, aż ostatecznie, p odługiej i męczącej walce pokonuje klauna. Prędko wraca do bazy hydraulików, z ubezwłasnowolnionym Zombozem.

Najważniejsze zdarzenia[]

  • Tajemnicza postać atakuje po raz pierwszy

Postacie []

Pozytywne

  • Ben Tennyson
  • Max Tennyson
  • Rook Blonko

Kosmici z Omnitrixa[]

  • Diamentogłowy

Wrogowie[]

  • Zombozo
  • Zamaskowana postać
Advertisement