Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement
Poprzedni odcinek
Współlokatorka
Dyrektorka - ciemna strona

 Sekret Amelii to siódmy odcinek Ken 10: Akademia.

Fabuła[]

Evelyn i Isha zaprzyjaźniły się z Lily w ciągu tych blisko trzech miesięcy. Evelyn w końcu miała z kim siedzieć na zaklęciach i panowaniu nad mocą, z Ishą siedziała na sztukach many. Nauczyciele chwalili ich trójkę oraz Amelię za ich wysokie osiągnięcia.

Evie miała już swój ulubiony przedmiot, Sztuki many. Na nich uczyli się wiele, zaczynając od prostych figlarnych sztuczek, kończąc na skomplikowanych i niebezpiecznych sztuczkach. Młoda Levin uwielbiała połączenie telepatyczne, mogła wtedy swobodnie kontaktować się z rodziną na Ziemi.

Ale podczas jednych z zajęć, nauczycielka uważnie obserwowała Amelię, zamiast pilnować wszystkich, połączenia telepatyczne ćwiczyli dopiero dwa dni i to nie dwie całe lekcje, a ich fragmenty. Aż w końcu powiedziała:

- No, no, Amelio! po raz pierwszy widzę, żeby Anodytka, w której rodzinie przerwa "iskry" wynosiła dwanaście pokoleń tak szybko to opanowała.

- Wystarczy talent. - chytry uśmieszek przeszedł przez jej twarz.

- Ale chyba bardzo ogromny talent. - obdarzyła ją szczerym uśmiechem.

- Nie ma co ukrywać, Amelia jest najlepsza. - dodała jej współlokatorka i przyjaciółka, Ginny.

- Nie przesadzaj, Ginny. - poprosiła udawanie.

- Oczywiście. - skłoniła jej się.

Evelyn na panowaniu nad mocą nie mogła się w ogóle skupić, tego dnia nic jej nie wychodziło. No bo, niby jak możliwe, że Amelia tak szybko wszystkiego się uczyła bez pomocy bliskich, przecież dwanaście pokoleń to jakieś czterysta lat! Chyba, że jej ktoś tam (pra) był zombie, w sumie vampiry i tak istnieją, więc teraz nic by jej nie zdziwiło.

Bohaterowie[]

Wrogowie[]

Advertisement