Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement
Poprzedni odcinek
Druga strona Omnitrixa
Sygnały
Premiera Pierścienia
Cotc
Informacje
Seria Ben 10: Copies of the clock
Sezon 1
Numer odcinka 2
Informacje
Poprzedni odcinek Druga strona Omnitrixa
Następny odcinek Sygnały

Premiera Pierścienia to drugi odcinek z serii Ben 10: Copies of the clock.

Streszczenie[]

Ben wraz z Rookiem wciąż nie wiedzą, co się stało przed niespełna minutą, lecz nadarza się świetna okazja do sprawdzenia tego: wrogowie ponownie atakują. Tym razem okazują się byc nimi cyrkowcy - dawni podwładni Zombozo.
Ben bez wahania używa swojego skalibrowanego Omnitrixa, lecz nie znając nowych obcych, szuka w zegarku wizerunków dotychczasowych kosmitów. Uradowany widokiem Szlamfajera wybiera go. Tymczasem z Rookiem zaczyna dziac się coś niespodziewanego: jego prawa ręka, na której znajduje się Pierścień obrasta w ciemnozielone pnącza Metenazjonina. Nie ulega wątpliwości, że Pierścień jest bezpośrednio połączony z Omnitrixem. Nie mając czasu na rozmyślania ruszają do walki. Rook w pierwszej chwili, zdezorientowany przygląda się ruchom Bena. Po chwili jednak rozpoczyna niezdarne próby ich naśladowania, ograniczony tym, że dysponuje zaledwie ręką obcego. W końcu jednak cyrkowcy zostają pokonani.
Zdenerwowany Ben postanawia wyjaśnic całe zajście. Zastanawia go, dlaczego wysłał Tetramanda na Ziemię, zamiast samemu się zjawic i wszystko wyjaśnic. Wraz z Rookiem udaje się więc na Galwan, gdzie ku ich zdumieniu, z siedziby Azmutha pozostały ruiny. Zdumieni kontaktują się z hydraulikami, którzy o niczym nie mają pojęcia.
Tymczasem na odległej planecie, poza Galaktyką Vilgax toczy rozmowę z tajemniczą postacią na temat spisku. Spisku przeciw Benowi Tennysonowi.

Najważniejsze zdarzenia[]

  • Rook odkrywa działanie Pierścienia
  • Azmuth tajemniczo znika
  • Vilgax ma zamiar ponownie zaatakowac Bena

Postacie[]

Pozytywne

  • Ben Tennyson
  • Rook Blonko
  • Max Tennyson
  • Specjalista Patelliday

Kosmici z Omnitrixa[]

  • Szlamfajer
  • Pajęczarz (krótko)

Wrogowie[]

  • Drągal
  • Kudłata
  • Kwaśny oddech
  • Vilgax
  • Tajemnicza postac
Advertisement