Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement

Ponowne spotkanie-pierwszy odcinek serii, której tytuł jest w ciągu wymyślania (:P).

FABUŁA

Argit buduje maszynę, Zagładotator, który ma pomóc Argitowi zdobyć wszystkie bronie Hydraulików. Jednak do pomieszczenia wpadają Rook Blonko i Ben Tennyson jako Fachura, z misją zniszczenia machiny. Dochodzi do bójki, podczas której Fachura dociera na szczyt machiny i zaczyna ją psuć, ale Rook szarpie się z Argitem i przypadkiem strzela w magnetyczne zasilanie maszyny, wskutek czego ta wybucha, a Ben traci przytomność.

Ben budzi się na jakiejś pustyni. Zaczyna się rozglądać po pustyni, ale zaczepia go człowiek, który próbuje sprzedać Benowi śmiercionośne papryczki Chili, ale Ben odmawia. Nagle słyszy wołanie o pomoc. Ben zmienia się w Raptusa i biegnie tam, skąd dochodzi krzyk i ukrywa się za skałą. Widzi wielkiego robota, który ma zamiar zdeptać jakąś dziewczynę. Ben w ostatniej chwili zabiera dziewczynę i robi tornado, które niszczy robota. Robot zostawia po sobie jakiś żółty chip. Ben odmienia się i odkrywa twarz dziewczyny. Dziewczyną okazuje się być Kai Green. Kai mówi, że została nagle trafiona jakimś czerwonym promieniem, straciła przytomność i również obudziła się na tej pustyni. Ben i Kai postanawiają zbadać chip. Kai mówi, że zanim napadł ją robot rozglądała się po okolicy i przechodziła obok jakiegoś laboratorium. Kai pamięta, jak wyglądało laboratorium, ale nie pamięta drogi do niego. Postanawiają poczekać do nocy. W nocy Ben zmienia się w Muchę a Kai wsiada na niego i lecą w niebo, by Kai mogła wskazać laboratorium. Po jakimś czasie udaje im to się. Strażnicy próbują zatrzymać Bena i Kai, ale Ben odmienia się i pokazuje, że jest legendarnym Benem Tennysonem i przychodzi w celach pokojowych. Okazuje się, że tutaj nie znają Bena Tennysona. Strażnicy wyjmują broń, ale Ben zmienia się w Dzikie Pnącze i związuje ich i knebluje. Kai i Ben (który się odmienił) wchodzą do laboratorium i znajdują salę badań kosmicznych. Ben używa Czterorękiego by wyrwać kłódkę i duet wchodzi do sali (Ben wraca do ludzkiej postaci). Badają chip i dowiadują się, że pochodzi on z planety Keerosh. Postanawiają zbudować statek kosmiczny i polecieć tam.

POSTACIE

-Ben Tennyson (pierwsze ponowne pojawienie)

-Rook Blonko (pierwsze ponowne pojawienie)

-Argit (pierwsze ponowne pojawienie)

-Mężczyzna, który spróbował sprzedać Benowi śmiercionośne papryczki Chili (debiut)

-Wielki robot z Kaleesha (nazwa w produkcji :P) (debiut)

-Kai Green (pierwsze ponowne pojawienie)

-Pierwszy strażnik laboratorium (debiut)

-Drugi strażnik laboratorium (debiut)

KOSMICI Z OMNITRIXA

-Fachura (pierwsze ponowne pojawienie)

-Raptus (pierwsze ponowne pojawienie)

-Mucha (pierwsze ponowne pojawienie)

-Dzikie Pnącze (pierwsze ponowne pojawienie)

-Czteroręki (pierwsze ponowne pojawienie)

CIEKAWOSTKI

-W tym odcinku nie pojawia się żaden nowy kosmita.

Advertisement