Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement
Poprzedni odcinek
Wakacje
Molo?

Panika to trzynasty odcinek serii Ben 10: Forever Heros.

Fabuła[]

- O, no świetnie! – mruknęła z sarkazmem niezadowolona Anodytka.

- Gwenny, słyszałam, że dziś miałaś ceremonię zakończenia szkoły. Może w końcu oddasz mi swoją moc? – zaproponowała srebrnowłosa.

- Nigdy w życiu! – uderzyła starszą od siebie kobietę, orbitą z many, prosto w odsłonięte ramię, ta syknęła.

- Naucz się Gwenny, że nie wolno ze mną zadzierać, Mercuta Verditis! – wykrzyknęła.

- Mercuta Verditis! – Gwen wykrzyknęła to samo zaklęcie. Obydwa śmiercionośne promienie połączyły się i teraz to była tylko walka na to, który pierwszy odpuści i uderzy przeciwniczkę.

- O! Twoja moc naprawdę się rozwinęła, odkąd ostatni raz cię spotkałam. Ta moc będzie moja! – stwierdziła z uśmiechem na twarzy.

Ben poczuł, że musi coś zrobić, zaczął kręcić tarczą Omnitrixa, aż w końcu nacisnął ją i zmienił się w Gigantozaura. Akurat stał za Czarodziejką, więc to ułatwiło mu sprawę. Zaszedł ją od tyły i ogromną pięścią uderzył ją w głowę. Ta, z jęknięciem, zemdlała upadając na ziemię. Wszyscy na niego spojrzeli.

- No co? Spanikowałem. – wzruszył ramionami i przemienił się w człowieka. W tym momencie promień uderzył w gruchota dziadka, wywołując pożar.

- Ben! – ze zgrozą.

- Sorry, dziadku. – przeprosił.

- Super Theca! - wypowiedziała zielonooka ręką celując z campera dziadka.

- Dziękuję, Gwenny. – podziękował. – Teraz ja zajmę się Czarodziejką, wyślę ją do więzienia w Wielkiej Nicości.

- Nie wiem, czy to ma jakikolwiek sens, na pewno użyje zaklęcia teleportacji. – przyznała rudowłosa.

- Poproszę strażników, by założyli jej kajdany siłowe. – stwierdził staruszek.

- Zasłużyła na to. – dodała brązowooka.

- Dobra, Gwen chodź. – poprosił ją jej chłopak.

- Cześć, dziadku! – pożegnali się Tennysonowie.

- Cześć, dzieciaki. – odwzajemnił.

- Do widzenia. – powiedzieli Kevin i Julie.

Znów obydwie pary pojechały do tego samego miejsca, na molo, ale każda para poszła w swoją stronę.

Bohaterowie[]

Wrogowie[]

  • Czarodziejka
Advertisement