Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement

Płetwonur
Płetwonur
Informacje
Gatunek Rybowzględnik
Planeta Wodnik XIX
Ciało rybi humanoid
Moce i zdolności
Zdolności tworzenie baseników z wodą,

przetrwanie w gazach, plucie wodą, wytrzymywanie w wodzie

Sprzęt rurka i maska do oddychania,

dropsy gazowe

Szczegóły
Debiut Płetwonur

Płetwonur to kosmita pobrany z DNA Rybowzględnika z planety Wodnik XIX.

Żeby oddychać musi mieć rurkę i maskę do oddcychania lub gazowe dropsy, które dają 15 godzin oddychania.Wygląda to tak jakby jego głowa paliła się na niebiesko.

Wygląd[]

Palący się Płetwonur

Po zjedzeniu dropsa gazowego.

Płetwonur przypomina kształtem i kolorem skóry(jest szarego koloru)zwyczajnego Rybowzględnika z ubraniem.Ma zieloną koszulkę z akwamarynowym diamentem przypiętym czterema czarnymi sznurkami.Ma Ultrimix w pasie.Posiada brązowe spodnie.Nie ma butów.Widać mu lądowe pazury z błonami.Gdy zje dropsa wygląda jakby mu się głowa paliła na niebiesko.

Moc[]

Płetwonur może tworzyć portale wodne.Gdy walczył z kosmitą rasy Gravattacka to chciał zanurkować lecz nie było wody więc wskoczył do portalu wodnego którego sam stworzył.Widać go było jak płynie pod cegiełkami na których walczyli.Płetwonur może przetrwać w trójących gazach i w wodzie w której może przetrwać 2 godziny.Gdy jest zdenerwowany może z zaskoczenia pluć wodą ponieważ jego ślinianki zamiast śliny tworzą wodę mineralną.Gdy jest w wodzie może mieć albo płetwy albo ogon.Płetwonur może także przetrwać w Ziemskiej wodzie 2 godziny.Gdy zje dropsa jego głowa emituje niebieskie światła co przydaje się gdy jest ciemno co widać na zdjęciu wyżej.

Sprzęt[]

Po każdej transformacji Cypr 10 ma rurkę i maskę do oddychania zielonego koloru, lecz często ją ściąga i oddycha dropsami.

Płetwonur ma w kieszeni swojego kombinezonu kilkadziesiąt paczek dropsów.Gdy mu się kończą leci na rodzinną planetę Rybowzględników i kupuje je na Wodnikańskim rynku u handlarzy.

Ciekawostki[]

  • Płetwonurowi generuje się też maska, ponieważ dla rasy Rybowzględników powietrze ziemskie tak samo jak dla płuc i dla oczu powietrze Ziemskie jest trujące.
Advertisement