Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement

Fabuła[]

Zębalowi brakuje wody i zmienia się w człowieka. Khyber ma już Bena, ale ale kied Ryjulasix ma go spalić, Ben budzi się, zamieniając się w Inferna Inferna. Parzy Ryjulasixa, a on zmienia się w Crabozera i atakuje kosmitę.

Ben zmienia się w Diamentogłowego i atakuje go, kiedy już go pokonał, pierwszy raz zmienia się w Diamentorobala, jednak Ben zmienił się Gigantozaura i zgniatł przeciwnika. Khyber rozkazuje przemienić się w drapieżnika Xeperiusa.

Pies Khybera wyrzuca go w górę statku, Ben zmienia się w Way Biga i rozgniata go, a po chwilli zmienia się w Ziąba i zamraża go. Następnie zaatakował go jako Łebkrab. Pies Khybera zmienia się jednak w Vipauc'a i atakuje przeciwnika.

Z ratunkiem przechodzi Rook, Gwen i Kevin, wspólnie pokonują wroga, a Khyber aresztowano, ale jego statek miał się rozbić o Bellwood. Ben, by uratować miasto, zmienił się w Gigantozaura i rozkazał Khyberowi wyjawić, to jak zatrzymać statek. On powiedział, że trzeba zniszczyć statek i że tylko on może to zrobić. Rook go uwalnia, a ten, atakuje ich i bierze spadochron, a następnie wyskakuje z statku kosmicznego, jednak zawiesza się na słupie. Właściciel Omnitrixa zmienia się w Szarą Materię i włącza autodestrukcję. Jego wróg, każe psu zamienić się w Omnivusa i atakuje Szarą Materię. Ben zmienił się w Szlamfajera i wrzuca ziarenka do buzi psa. Urosły mu rośliny, mocno ściskające Omnivusa, a potem Omniwus zmienił sie w Roszjadacza i zjada Szlamfajera.

Ben następnie zmienił sie w Fantoma, a Roszjadacz zmienia się w Dinoplujaka i pluje na niewidzialnego Fantoma, pokonując go, jednak Kevin atakuje Dinoplujka, a Fantom leci do Khybera i wchodzi w niego. Opanowany Khyber każe zaprzestać psu atakowania ich oraz to, żeby zmienił sie w Omnivusa, dzięki czemu Rook, Kevin i Gwen mogli polecieć, Ben opuszcza ciało Khybera, a statek wroga wybucha.

Zielonooki leci jako Fantom, ale nagle zmienia sie w człowieka i leci w dół, spadł na Omnivusa. Później leci z Rookiem, Kevinem i Gwen. Kiedy lądują, pies Khybera ich polubił, ale niespodziewanie w radiu mówią, że w muzeum ktoś ukradli kości dinozaura. Ben, Rook pies khybera i Gwen przygotują się do walki.

Bohaterowie[]

  • Ben Tennyson
  • Rook Blonko
  • Gwen Tennyson
  • Kevin Levin

Wrogowie[]

  • Khyber
  • Pies khybera (przez większość odcinka)

Ciekawostki[]

  • Naprawdę Ryjulasti i Diamentorobal nie istnieją.