Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement
Poprzedni odcinek
Nie lubię się żegnać, część 1
Bo dziś jest nowy dzień

Nie lubię się żegnać, część 2 to 20.odcinek serii Ben 10: Forever Heros.

Fabuła[]

- Verdona. – rzekł wściekło jej wnuk. Ona wyszła z cienia i podeszła do nich:

- Witajcie, dzieciaki! – przywitała ich. – Gwendolyn, chodź. – spojrzała znacząco na swoją wnuczkę, która tak jak ona posiadała tę „iskrę”.

- Miałyśmy wyruszyć o trzynastej! – upomniała. Chciała tak długo, jak tylko się dało, przedłużać rozmowę, by jak najdłużej zostać z chłopakami na Ziemi.

- Sytuacja uległa zmianie. – stwierdziła chłodno, prawie, że bezbarwnie.

- Ale… – rozejrzała się nerwowo po pomieszczeniu. – Co z moimi rzeczami?

- Musiałybyśmy wyjść bym mogła je przenieść, chyba, że chcecie, by ludzie dowiedzieli się o kosmitach. – na jej pomarszczonej twarzy pojawił się chytry uśmieszek.

- Gwen, idź, będziemy na ciebie czekać. – rzekł jej kuzyn.

Rudowłosa kiwnęła głową i wstała, wybiegając wraz ze swoją babcią z budynku. Staruszka rozejrzała się badawczo po otoczeniu, sprawdzając czy w okół nie ma ludzi. Kiedy okazało się, że nikogo nie ma w pobliżu, pstryknęła palcami, zajaśniało różowe światło, a wszystkie trzy, duże  walizki zielonookiej pojawiły się obok nich.

- Złap się ich, przeniosę nas, będzie o wiele szybciej. – rozkazała.

Rudowłosa wykonała jej polecenie. Niebieskooka złapała wnuczkę za rękę. Gwen była zrozpaczona, nie chciała lecieć, ale nie chciała też stracić swoich zdolności. Od swojego kuzyna usłyszała bardzo ważną informację, powiedział, że będą czekać. Nie usłyszała, jednak tego od osoby, od której chciała to usłyszeć, od Kevina.

Jej przemyślenia przerwał fakt, że nad nią i jej babcią pojawiło się ciemnoróżowe światło. Dziewczyna spojrzała w górę, widziała tam jedynie nicość, nic więcej, tylko ten przeklęty róż, w różnych odcieniach. Wiedziała jednak, że od tej „nicości” zależy jej przyszłość. Kobiety wraz z rzeczami zniknęły…

Bohaterowie[]

Advertisement