Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement
Kevin Ethan Levin
Kevin, (FH)
Informacje
Gatunek 1/2 Człowiek
1/2 Osmozjanin
Planeta Ziemia
Wiek 19 - 22 Ben 10: Forever Heros
Zawód Hydraulik
Stowarzyszenia Hydraulicy
Relacje
Więzy Pani Levin (matka)
Devin Levin (ojciec)
Gwen Tennyson (dziewczyna)
Ben Tennyson (przyjaciel)
Moce i zdolności
Zdolności Pobór energii

Wchłanianie mocy
Wchłanianie DNA
Wzmocniona siła
Zwiększona wytrzymałość
Manipulacja materii
Manipulacja technologii
Transformacja
Ekspert mechaniki
Znawca kosmicznych urządzeń

Szczegóły

Kevin Levin był na początku wrogiem Bena, ale później przyłączył się do jego drużyny.

Historia[]

Ben 10[]

Miał 11. lat, żył na ulicy z kradzieży, itp. Kiedy spotkał Bena zaprzyjaźnił się z nim i ujawnili swoje moce, jednak gdy Kevin chciał wykorzystać moc Bena do kradzieży pieniędzy z pociągu, ten wycofał się, a on pobrał moce z jego zegarka. Później zniknął. Pojawił się w kilku odcinkach jako wróg, aż w odcinku "Kevin i Vilgax" trafił do Nicości.

Później pojawia sięw jednym z odcinków w śnie Bena. Nic nie mówił, chodził tylko po jego szkole, szukając go, by dokonać zemsty.

Ben 10: Obca Potęga[]

Pojawia się już w pierwszym odcinku. Organizował nielegalną tranzakcję, gdy w drogę weszli mu: Ben, Gwen i Specjalista Labrid. Miał trafić do Nicości, ale dołączył się do drużyny.

Początkowo ma urazę do Bena, ale w czwartym odcinku poszedł do Vulkanusa, by zdobyć dla kuzynostwa holo-rzutnik z nagraniem od ich zaginionego dziadka. W 5. odcinku, jest zazdrosny, gdy Gwen idzie na randkę z Michaelem, choć na początku, odrzucił to, że Gwen spytała go kiedy z nią się umówi.

W 14. odcinku traci odznakę, którą ukradł, a Hydraulik grozi mu powrotem do Nicości. Kevin jest tym zmartwiony i chce się wycofać, ale dochodzi do szczerej rozmowy pomiędzy nim, a Gwen, przerywa ją Nadistota i zmuszeni są walczyć. Pod koniec odcinka on i Gwen dostają odznaki.

Pod koniec drugiego sezonu tworzy on związek z Gwen.

W trzeciej serii dochodzi do przężenia zwrotnego z omnitrixem, przez co znów się mutuje. Próbuje usilnie wrócić do człowieczeństwa, co powoduje częste kłótnie z Gwen, obwinia ją, że nie stara mu się pomóc, nie mając pojęcia co ona dla niego robi.

W 18. odcinku jest wyjaśnione co stało się z jego ojcem i w jaki sposób on zginął. Wyjaśnia to Max wnuką, on dowiaduję siętego od swojej matki, po włamaniu do jej domu. Dokonuje zemsty na mordercy jego ukochanego ojca.

W finałowym odcinku wraca do człowieczeństwa.

Ben 10: Ultimate Alien[]

Nadal są z Gwen parą, choć na początku ciągle się kłócą, kończy sięto w szóstym odcinku, gdy Kevin bardzo wystraszył się, czy coś jej się nie stało podczas walki.

W 16. odcinku musiał się zmutować, by powstrzymać ich nowego wroga, od zdobycia potęgi Absolutnej, przez co wariuje. Wyrządził wiele krzywd, jednak nie potrafił zabić Gwen, dzięki czemu ona nie poddała się i nie pozwoliła go zabić Benowi, a dzięki pomocy Darkstara i Coopera, znów staje się człowiekiem.

Moje Fan. Fic.[]

Dalej jest w drużynie Bena i wraz z nim i Gwen jeździ na misje.

Kiedy Gwen została pokiereszowana przez kosmitę, siedział przy niej w szpitalu Hydraulików dopuki się nie wybudziła ze śpiączki, a później jej pomagał.

W odcinku "Opiekunka" pojechał na misję tylko z jej kuzynem, bo ta musiała zostać w domu i zająć się swoją małą bratanicą.

Advertisement