Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement
Kevin 11,000
Kevin 11000
Informacje
Gatunek 1/2 Człowiek

1/2 Osmozjanin

Planeta Ziemia
Wiek 31 Ben 10,000: Demony Przeszłości
Zawód Hydraulik (dawniej)
Przestępca
Relacje
Więzy Pani Levin (matka)

Devin Levin (ojciec)
Gwendolyn Daniels-Tennyson (była dziewczyna; skomplikowana relacja)
Ben 10,000 (były przyjaciel)

Moce i zdolności
Zdolności Pobór energii

Wchłanianie mocy
Wchłanianie DNA
Wzmocniona siła
Zwiększona wytrzymałość
Manipulacja materii
Manipulacja technologii
Transformacja
Ekspert mechaniki
Znawca kosmicznych urządzeń

Szczegóły

Kevin 11,000 to postać z Ben 10,000: Demony Przeszłości.

Historia[]

Ben 10[]

Miał 11. lat, żył na ulicy z kradzieży, itp. Kiedy spotkał Bena zaprzyjaźnił się z nim i ujawnili swoje moce, jednak gdy Kevin chciał wykorzystać moc Bena do kradzieży pieniędzy z pociągu, ten wycofał się, a on pobrał moce z jego zegarka. Później zniknął. Pojawił się w kilku odcinkach jako wróg, aż w odcinku "Kevin i Vilgax" trafił do Nicości.

Później pojawia się w jednym z odcinków w śnie Bena. Nic nie mówił, chodził tylko po jego szkole, szukając go, by dokonać zemsty.

Ben 10: Obca Potęga[]

Pojawia się już w pierwszym odcinku. Organizował nielegalną transakcję, gdy w drogę weszli mu: Ben, Gwen i Specjalista Labrid. Miał trafić do Nicości, ale dołączył się do drużyny.

Początkowo ma urazę do Bena, ale w czwartym odcinku poszedł do Vulkanusa, by zdobyć dla kuzynostwa holo-rzutnik z nagraniem od ich zaginionego dziadka. W 5. odcinku, jest zazdrosny, gdy Gwen idzie na randkę z Michaelem, choć na początku, odrzucił to, że Gwen spytała go kiedy z nią się umówi.

W 14. odcinku traci odznakę, którą ukradł, a Hydraulik grozi mu powrotem do Nicości. Kevin jest tym zmartwiony i chce się wycofać, ale dochodzi do szczerej rozmowy pomiędzy nim, a Gwen, przerywa ją Nadistota i zmuszeni są walczyć. Pod koniec odcinka on i Gwen dostają odznaki.

Pod koniec drugiego sezonu tworzy on związek z Gwen.

W trzeciej serii dochodzi do przężenia zwrotnego z omnitrixem, przez co znów się mutuje. Próbuje usilnie wrócić do człowieczeństwa, co powoduje częste kłótnie z Gwen, obwinia ją, że nie stara mu się pomóc, nie mając pojęcia co ona dla niego robi.

W 18. odcinku jest wyjaśnione co stało się z jego ojcem i w jaki sposób on zginął. Wyjaśnia to Max wnuką, on dowiaduję się tego od swojej matki, po włamaniu do jej domu. Dokonuje zemsty na mordercy jego ukochanego ojca.

W finałowym odcinku wraca do człowieczeństwa.

Ben 10: Ultimate Alien[]

Nadal są z Gwen parą, choć na początku ciągle się kłócą, kończy się to w szóstym odcinku, gdy Kevin bardzo wystraszył się, czy coś jej się nie stało podczas walki.

W 16. odcinku musiał się zmutować, by powstrzymać ich nowego wroga, od zdobycia potęgi Absolutnej, przez co wariuje. Wyrządził wiele krzywd, jednak nie potrafił zabić Gwen, dzięki czemu ona nie poddała się i nie pozwoliła go zabić Benowi, a dzięki pomocy Darkstara i Coopera, znów staje się człowiekiem.

Ben 10: Omniverse[]

Gdy Gwen odchodzi z drużyny, by iść na studia, on wyjeżdża z nią.

Ben 10,000: Demony Przeszłości[]

Porywa Evę, by porozmawiać z Gwendolyn. Kiedy ta się pojawia, kłóci się z nią, czy Eva jest jego córką, czy nie.

Advertisement