Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement
Gwendolyn Daniels-Tennyson
202px-Future gwen pose
Informacje
Gatunek Człowiek
Anodyta
Planeta Ziemia
Wiek 30 Ben 10,000: Demony Przeszłości
Zawód Hydraulik
Stowarzyszenia Hydraulicy
Relacje
Więzy Frank i Natalie Tennyson (rodzice)

Sandra i Carl Tennyson (wujostwo)
Max Tennyson i Verdona (dziadkowie)
Ken Tennyson (brat)
Ben 10,000 (kuzyn)
Sunny (kuzynka)
Cooper Daniels (mąż)
Eva (córka)
Kevin 11,000 (były chłopak; skomplikowana relacja)

Moce i zdolności
Zdolności Anodytka
Czary
Szczegóły

Gwendolyn Daniels-Tennyson to kuzynka Bena, żona Coopera i matka Evy.

Historia[]

Ben 10[]

Ma 10 lat. Jest bardzo inteligentna i bierze lekcje karate. Na wakacje z dziadkiem Max’em i jej kuzynem, Benem wysłali ją jej rodzice. Gdy Ben znalazł Omnitrix zazdrościła mu, że zbiera tyle pamiątek. Jej kuzyn pod naciskiem Max’a daje jej coś przypominające kapsel. Jak się okazuje to Amulet Bezeel’u dający jej moc szczęścia i Gwen stała się bohaterką tzw. Szczęściarą. Jednak musiała odejść na „emeryturę”. W trzeciej serii Czarodziejka przez przypadek zamieniła się z nią ciałami, dzięki czemu zyskała książeczkę z zaklęciami. 

Ben 10: Obca Potęga[]

Gdy Dziadek Max znika w tajemniczych okolicznościach, przyłącza się do swojego kuzyna, który ponownie założył Omnitrix. Ma czarny pas w karate. Dzięki niej Kevin Levin nie trafił ponownie do Nicości, bo zakochał się w niej.

Jej moc jest teraz różowa. Kevin twierdził, że to przez jej kosmiczne pochodzenie, ona ignorowała jego uwagi. W ósmym odcinku "Wizyta", zjawia się Verdona, jej babcia i oznajmia swojej wnuczce, że jest Anodytką i chce ją zabrać na jej ojczystą planetę, Anodynę. Jednak dzięki pomocy chłopaków plany „strasznej babci” zostają pokrzyżowane, a sama wraca na swoją planetę.

W 12 odcinku, czyli "Pomocnicy Hydraulików", przy Benie przypadkowo ujawnia co czuje do Kevina.

Pod koniec drugiej serii tworzą romantyczny związek. W trzeciej serii doszło do sprzężenia zwrotnego z Omnitrix’em i jej chłopak ponownie mutuje się. Ona nie zrywa z nim i potajemnie stara się przywrócić mu ludzki wygląd, przez co ich związek w 9 odcinku "Powrót Czarodziejki", prawie że się zakończył.

W odcinku "Czas Leczy" powraca jako Szczęściara i z cytadeli Hex’a i Czarodziejki kradnie Księgę Magii, Archamada. Przeniosła się w czasie, by przywrócić swojemu chłopakowi ludzki wygląd, ale gdy okazuje się, że taka przyszłość, była by najgorszym rozwiązaniem, zmuszona jest zmienić swój plan.

W 20 odcinku "Ostateczna Bitwa, część 2" Kevin wraca do ludzkiej formy, przez co reguła Paradox’a została spełniona.

Ben 10: Ultimate Alien[]

Gwen nadal rozwija swoje moce. Z Kevinem kontynuuje swój romans, choć na początku bardzo się kłócą. Gdy Kevin musiał się zmutować, by uratować Wszechświat, Ben chciał go zabić, ale ona miała gdzieś swoją rodzinę i podpisała „Cyrograf”, ze swoim największym wrogiem tylko po to, by ratować swojego ukochanego. Udało jej się to.

Jej codzienne życie można zobaczyć w odcinku „Nie łatwo być Gwen”.

Ben 10: Omniverse[]

Po pokonaniu Dagona, Gwen kończy maturę w wieku 16. lat i wyjeżdża do innego miasta na studia rezygnując z kariery Hydraulika.

Ben 10,000: Demony Przeszłości[]

Pojawia się w pierwszym odcinku jako gość w Bazie, a później w drugim dając dzieciakom prezenty, rozmawiając z dorosłymi o misji, a następnie zostaje w Bazie z córką na noc.

Kiedy Kevin 11,000 porywa jej córkę, by z nią porozmawiać, udaje się do niego i kłócą się o to, czy Eva jest jego córką, czy nie.

Advertisement