Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement

Fireache
Heatblast
Informacje
Gatunek Pyronit
Planeta Pyros
Wiek 25 lat
Ciało humanoid
Relacje
Pseudonim Ognisty,

Pan ognisty, Pan Fire

Moce i zdolności
Zdolności strzelanie lodowym promieniem,

zmienianie mocy(ogień na lód i vice versa), zmienianie się w mutanta

Szczegóły
Debiut Cypr 10.000 powraca

Fireache (czyt.Fajerejk) to Pyronit który pojawił się w Cypr 10: Retrospekcje Cypriana w odcinku Cypr 10.000 powraca.Jest wrogiem.

Historia[]

W wieku 15 lat zachorował na Lodowy Lód - chorobę przez którą ogień Pyronitów zamienia się w ogień przez który można coś zamrozić.Fireache pragnie wyzdrowieć, ale jest to niemal niemożliwe.Gdy spotkał doktora Spearminta - klona Cypra 10 kazał mu stworzyć mutagen, który go uzdrowi i jednocześnie zmutuje.Doktor Spearmint nie chciał, ale jednak zrobił Mutagen.Fireache zmutował się i z czasem zapanował nad umiejętnością przechodzenia z normalnego stanu w stan mutanta.Opanował także umiejętność zmiany ogień w lód i na odwrót.Gdy walczył z Cyprem zrozumiał, że musi zaakceptować siebe.Teraz spredaje lód.

Wygląd[]

Fireache wygląda jak zwyczajny Pyronit tylko w odwrotnych kolorach.Jako mutant wygląd jak wielki stwór z szczypcami.ma normalną Pyronitową głowę i brzuch z płyt skalnych.Reszta to żywy ogień.Gdy używa lodowej mocy jako mutant wygląda tak samo, tylko w odwróconych kololorach.

Ciekawostki[]

Fireache to nazwa złożona z angielskich wyrazów "fire" co znaczy ogień i "ache" co znaczy ból.Co w polskim tłumaczeniu znaczyło by "ból ognia".

Advertisement