Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement
Poprzedni odcinek
Sekret Amelii
Święta, święta i po świętach - ferie w domu

Dyrektorka - ciemna stona to siódmy odcinek Ken 10: Akademia.

Fabuła[]

Dzień przed wylotem uczniów na ich planety, odbyła się uczta pożegnalna, na której pojawiła się dyrektorka. Pierwszoroczniaki widzieli ją po raz pierwszy, więc nic dziwnego, że się zdziwili. Była pod postacią Anodytki. Jej purpurowa skóra miała dużo jeszcze ciemniejszych znaczeń, nosiła dziwne ozdoby.

Trzy przyjaciółki słyszały pogłoski, że jest ona z rodziny królewskiej, zwanej czystokrwistą, jednak w ostatniej kadencji wyborów przegrała, władzę przejął kto inny, a ona stała się dyrektorką.

Mówiła o tym o czym zawsze mówią w ludzkiej szkole, żeby uważać podczas wolnego. Evelyn to nudziło, znała te ich całe formułki na pamięć, lecz nagle ona zaczęła mówić innym głosem, jakby w transie, spojrzała na nią.

Zaczęła coś mówić o Alice Michaelis, wszyscy poza nią byli przerażeni. Kiedy skończyła przemowę, zemdlała, wszyscy nauczyciele pobiegli to niej, miała otwarte oczy, świeciły na czerwono, nie wiedziała co się dzieje. Zanieśli ją do skrzydła szpitalnego. Amelia tylko uśmiechała się chytrze.

Kiedy Evie, Lily i Isha były w swoim pokoju i pakowały się, z wyjątkiem Ishi, rudowłosa podjęła temat wspomnianej Alice. Isha westchnęła i powiedziała:

- Nam nie wolno o tym rozmawiać.

- Ale czemu? - nie rozumiała.

- Bo... bo... to nie nasza sprawa... - Lily coś kręciła.

- To czemu ona o tym mówiła?! - prawie krzyknęła.

- Pewien stary zabobon. - Isha wzruszyła rękoma. - Ale, dobra, lepiej idźcie już się kąpać, bo jutro jeszcze wcześniej wstajecie.

- Racja. - Lily wstała z łóżka i poszła do łazienki. Evelyn westchnęła, czemu musi być tyle tajemnic w tej szkole?

Bohaterowie[]

  • Evelyn
  • Isha
  • Lily
  • Dyrektorka
  • Nauczyciele
    • od zaklęć
    • Sztuk many
    • Panowania nad mocą
    • Historii Anodyny
  • Amelia
  • Ginny
  • Inne postacie
Advertisement