Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement
Doktor Kopka
Doktorek
Informacje
Gatunek 3/4 Człowiek

1/4 Mutant

Planeta Ziemia
Wiek 56
Zawód Przestępca

Wynalazca

Ciało 1/4 Mutant

3/4 Humanoidalne

Relacje
Pseudonim Kopek

Kopko Doktorek (Matt 10) Świr Szalony Wynalazca

Moce i zdolności
Zdolności Mutowanie ludzi i kontrola nad nimi

Większa siła

Sprzęt Hełm

Trimix (dawniej)

Szczegóły

Doktor Kopka to odwieczny wróg Matt'a 10, który zabrał mu kiedyś Trimix.

Charaker[]

Doktor Kopka jest trochę świrnięty. Tworzy z ludzi mutanty, które wysyła do walki z Matt'em 10. Gdy był nastolatkiem trafił do poprawczaka za swoje wybryki. Raz znalazł się w psychatryku. Był tam 5 lat po czym wziął się za robienie wynalazków. Odkąd Matt 10 ma 10 lat jest on jego worgiem. Według Matt'a 10 powinien nadal siedzieć w psychiatryku.

Umięjetności []

Doktor Kopka w wieku 12 lat skonstruował urządzenie do mutacji ludzi ze zwierzętami, przedmiotami a nawet zjawiskami atmosferycznymi. Gdy musiał iść do poprawczaka zakopał to w ogrodzie po czym wyszedł i zaczoł mutować za co trafił do psychiatryka. W chwili obecnej ulepszył ten przedmiot dzięki czemu mutuje jeszcze więcej ludzi. Gdy Matt 10 zmodyfikował swój Trimix i miał nad nim pełną kontrolę Doktor Kopka zabrał mu go. Miał go jakieś dwa dni. W tym czasie zmieniał się w : Muchę, Szarą Materie, Gigantozaura, Armowiertło, Wodnego Nahaja oraz w czasie bitwy z Matt'em w Czterorękiego, Way Biga i Gniewa. W końcu Matt odzyskał Trimix. Potrafi także kontrolować swoje mutanty dzięki hełmowi, który został zniszczony przez Matt'a ale później naprawiony.

Ciekawostki[]

  • Doktor Kopka ma dwie zmutowane ręce.
Advertisement