Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement

Diamenty są z diamentu ? - to odcinek z serii Ben 10 - Magic of friendship.

Fabuła[]

Ben ma do napisania wypracowanie o "Właściwosciach diamentów", a pytanie brzmi "Czy diamenty są z diametu ?". Dla Bena to całe zadanie jest bez sensu. Dla niego całe studia są bez sensu. Po krótkich namyśleniach postanwia poprosić Gwen o teleportacje jego na planete - Petropia zamieszkaną przez Petrosapiensów czyli obcych z gatunku Diamentogłowego. Myśli sobie że to też jest bez sensu ale w końcu ma wypracowanie do napisania. Dzwoni do Gwen i prosi żeby przyszła do niego. Po 10 minutach Gwen pojawia się w domu Bena. Gdy Ben tłumaczy jej poco ją tu sprowadził Gwen zdębiała. Mówi że to taki głupi pomysł że aż szkoda jej czasu i many. Ale Ben tak ją prosi i błaga aż w końcu się zgadza. Razem teleportują się na Petropie. Tam Ben zamienia się w diamentogłowego i podchodzi do jednego z Petrosapiensów. Pyta się jego - "Z czego jesteśmy wykonani ? - "Możesz mi opowiedzieć z czego jesteśmy ?". Gwen słusząc to łapie się za głowę. Petrosapiens odpowiada że nie wie. Pyta się następnego. Odpowiada - "Z diametu ?". Pytając się innego usyłszał - "Kryształów podobnych do Tajdenitu". Ben jest zły. Zadaje sobie pytanie - "Sami nie wiedzą z czego są ?" Nagle przychodzi jeden z wyższych Petrosapiensów i atakuje Gwen, strzelając w nią diamentami. Gwen tworzy tarczę po czym rzuca nią w Petrosapiensa. Ben pyta się dlaczego ja atakuje. A on mówi że intryzi nie są tu mile widziani, więźniąc Gwen w diamentowej klatce. Gwen niszy diamenty i strzela maną. Petrosapiens robi tarcze z diamentu. Ben wtrąca się i także atakuje go. Niestety przegrywa. Gwen wkurza się i tworzy fale dźwiękowe z many i Petrosapiens zaczyna pękać aż rozwalił się na kawałki. Gwen razem z Benem teleporują się do domu. Gwen wraca do swojego a Ben zastanawia się co napisać. Postanawia napisać : "Diamenty są z diamentu". 

Advertisement