Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement
Cooper Daniels
Cooper775
Informacje
Gatunek Człowiek
Planeta Ziemia
Wiek 10 Ben 10
15 Ben 10: Obca Potęga
16 Ben 10: Ultimate Alien i Omniverse
30 Ben 10,000: Demony Przeszłości
Zawód Hydraulik
Stowarzyszenia Hydraulicy
Relacje
Więzy Gwendolyn Daniels-Tennyson (żona)
Eva (córka)
Nieznani rodzice
Nieznany dziadek
Moce i zdolności
Zdolności Technopatia

Duża wiedza na temat technologii
Zwiększona wytrzymałość

Szczegóły

 Cooper Daniels to Hydraulik. Mąż Gwendolyn Daniels-Tennyson i ojciec Evy Daniels.

Historia[]

Ben 10[]

Pojawił się w dwuczęściowym odcinku "Ben 10 kontra Minus 10", gdzie Max odebrał go z wakacyjnego obozu za jego dziadka, który był Hydraulikiem. Zatrzymał Minus 10, zmodernizował Gruchota, uratował Bena i uaktywnił system obronny w bazie. Później został zahipnotyzowany i stracił przytomność na resztę odcinka.

Ben 10: Obca Potęga[]

Powraca w odcinku "Niewidzialni", w którym trio potrzebowało jego pomocy, jednak, gdy dotarli do jego laboratorium zastali ślady walki. Zostawił wiadomość, dzięki której trio odkryło, że został uprowadzony przez UFOzbiry do zrobienia maszyny maskującej. Gdy go uratowali zniszczył urządzenie.

Wrócił w finałowym odcinku drugiej serii, gdzie uwolnił Darkstara z Nicości, utworzył dla siebie robota do walki z Nadplemieniem i stworzył lasery, po których strzale UFOzbiry zamieniały się w ludzi. Po wygranej bitwie staje się uczniem Maxa.

W "Zemsta Vilgaxa część 1" próbował go zatrzymać co nie udało mu się.

Ben 10: Ultimate Alien[]

Pojawia się w finałowym odcinku pierwszej serii, gdzie pomógł Kevinowi wrócić do ludzkiej formy. Jego wygląd drastycznie się zmienił.

W odcinku "Zaginięcie więźnia numer 775", najprawdopodobniej ukończył Akademię Hydraulików, bo był w garniturze Hydraulików. Poinformował trio i Maxa, że Obszar 51 zniknął. Później, gdy przyjechał Max z wnukami, wpatrywał się w Gwen i uśmiechnął się do niej.

Ben 10,000: Demony Przeszłości[]

Pojawia się w drugim odcinku, po powrocie z misji, pojechał do Bazy, by przywitać się ze swoją żoną i córką, które wróciły dzień wcześniej z kilkumiesięcznej misji.

Advertisement