Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement
Celebrixosapiensoid

przedstawiciel gatunku z wystawionymi skrzydłami

Celebrix to drapieżnik z gatunku Celebrixosapiensoida. Jest to drapieżnik Kosmicznych Kotów(Felis Catus Cosmicus).

Wygląd[]

Jest podobny budową do Omniversewego Dzikopyska(małe nogi, duże ręce).Ma duże rękawiczki z pazurami na łapach.Jest szary i ma ciemnoszare pazury na nogach.Ma Ultrimix na klatce piersiowej.Mogą mu także wyrosnąć skrzydła które są również szare.

Moc[]

Celebrix może zionąć ogniem i wodą.Może także robić ogień który może zmienić się w wodę i vice versa.Ma także ostre pazury.Jest róznież szybki jak kot dzięki temu może gonić koty.Dzięki elastycznym kościom i szczelinami powietrznymi mieści się w małe pomieszczenia.Może widzieć też w podczerwieni i ultrafiolecie.Jego ryk ogłusza koty na 10 sekund.Może też polować na koty z Ziemii.

Wady[]

Celebrix może latać na krótkie dystansy.Gdy ktoś w jego normalnym stanie zablokuje szczeliny powietrzne nie może się mieści w małych pomieszczeniach i na odwrót.

Ofiary[]

Forines

Inne koty

Ciekawostki[]

Do odcinka Podróż do Zurychu z serii Cypr 10 and Z-J 10: Heroes Unleashed Cypr 10 potrzebował skórzanych rękawiczek, by zmienić się w Celebrixa. Bez nich zmieniał się na 1 sekunda i odmieniał się z powrotem w towarzystwie czerwonych świateł. Było to spowodowane błędem powodawanym przez przypadkową syntezę DNA Celebrixosapiensoida i DNA F-catza(Celebrixosapiensoid jest naturalnym drapieżnikiem Felis Catus Cosmicus, przez co ich DNA przez połączenie nie działają poprawnie jako transformacje[nie działały by też jako fuzja]). Rękawiczki tworzyły izolator dla DNA Kosmicznych Kotów, przez co Celebrix mógł działać poprawnie. Po miękim resecie Ultrimixa w w/w odcinku DNA zostały odseparowane, dzięki czemu obydwie transformacje, a w szczególności Celebrix, mógł działać poprawnie i analogicznie już bez żadnych rękawiczek. Błąd był spowodowany umieszczeniem dwóch DNA w slotach które znajdowały się za blisko siebie. Szybkie transformacje spowodowały najechanie jednego slotu na drugi(gdzie w przypadku innych par DNA nic by się nie stało). Po w/w resecie A.I. Ultrimixa przesunęło DNA F-Catza o 5 slotów dalej od DNA drapieżnika.

Advertisement