Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement
Ben 10: Wymiarowa Podróż
None
Informacje
Gatunek Kreskówka
Liczba odcinków 80
Liczba sezonów 8
Chronologia
Poprzednia Seria Ben 10: Nowi Sprzymierzeńcy
Następna Seria Koniec ery nastolatków

Ben 10: Wymiarowa Podróż to seria, której poprzednikiem jest "Ben 10: Nowi Sprzymierzeńcy".

Fabuła[]

Następuje zmiana składu drużyny Bena zmienia się. Od gruy odchodzą Sobotowie i Peter Parker, lez zostaje Rex Salazar. Dochodzą natomiast ponownie Simoe i Łukasz, a także alernatywna wersja Bena - Ben 38 (który po wydarzeniach z poprzedniej serii znajduje się w tym samym wymiarze co inni). Jednak okazuje się, że za sprawą Hestrona tylko oryginalny Ben posiada Omnitrix. 

Dzięki Hestronowi zostaje uruchomiony wymiarowy teleport, przez który trójka bohaterów krąży kolejno pomiędzy wymiarami: 6, 78, 17, 103, 36, 455, 35, 15, aż w końcu powracają do własnego świata.

Skrócony opis wymiarów[]

Wymiar 6[]

Jest to świat, gdzie jedna z wersji Bena znajduje Omnitrix tuż po urodzeniu, podczas zabawy na podwórku. Jednak zamiana niemowlęcia w kosmitów przynosi złe skutki.

Wymiar 78 []

Wymiar, będący zupełnym przeciwieństwem świata szóstego. Ben to siedemdziesięcio-ośmiu letnie staruszek, który znajduje urządzenie zmieniające go w obcych. Tego skutki też nie są najlepsze.

Wymiar 17[]

Ben 17 ma 17 lat. Posiada Omnitrix, który stworzył tamtejszy Azmuth, który zyskał miano najgłupszego Galwana we wszechświecie. Dlatego też źle działający Omnitrix uwalnia próbki DNA, które zamieniają ludzi (i nie tylko) w kosmitów. Jakby tego było mało, ciągle się rozmnażają. Na Ziemi wkrótce może nie być ani jednego człowieka.

Wymiar 103[]

Dziesięcioletni Ben znajduje w pełni odblokowany Omnitrix, w którym ma dostep do wszystkich cudzoziemców. Dzieje się tak, gdyż Vilgax zdobywa Omnitrix, odblokowywuje wszystkie niedziałające funkcje i za sprawą hydraulików traci go.

Wymiar 36 []

W świecie tym Ben ma 15 lat i wciąż skład jego drużyny stanowią on, gwen i Kevin, tyle że tak naprawdę Ben to dziewczyna imieniem Bella, Kevin podobnie, lecz ma na imię Keva, a Gwen jest chłopakiem Gwenindrem.

Wymiar 445[]

W dużym skrócie - świat, gdzie posiadaczem Omnitrixa jest Vilgax.

Wymiar 35[]

Tutaj Ben także ma 15 lat, jednak nie ma Omnitrixa, lecz jest Anodytą. Urządzenie to jest w rękach Kevina, natomiast Gwen jest Osmozjanką.

Wymiar 15[]

Okazuje się, że tutaj nie ma dobrych ludzi, swiat jest ogarnięty złem, a jedynym wyjątkiem jest... Albedo!

Odcinki[]

Ben 10: Wymiarowa podróż/Odcinki

Advertisement