Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement
Ben 10: Universe War
Universe war
Informacje
Gatunek Przygodowy
Liczba odcinków 10 (póki co)
Liczba sezonów 1 (póki co)
Autor Feedback07
Chronologia
Poprzednia Seria ?
Następna Seria ?

Ben 10: Universe War to seria stworzona przez użytkownika Feedback07.

Opis[]

W tym sezonie bohaterowie Ben i Rook będą próbować powstrzymać wojny na planetach: Anur transyl, ponieważ zły Cerboskorupiak, który nazywa się Spacekus ożywił wymarły gatunek Vladatów, po czym wypowiedział wojnę Transylianom. Ben i Rook stają po stronie Transylian aby wspólnie pokonać Spacekusa. Na Anur transyl przylatuje tajemnicza postać. Ben i Rook zostają porwani przez czterech Vladatów: Wingwora,Vlandę,Whampijera i Warnwora.

Spis odcinków[]

Wskrzeszenie wampirów: część 1

Wskrzeszenie wampirów: część 2

Zapoznać kosmicznego wilkołaka

Próba ucieczki

Prawda

Półapka na Transylian

Bąba + detonacja = Niewypał

Początki wieży Transylian

Czy to następny niewypał ?

Wojna zakończona wybuchowo

Odcinki[]

Odcinek 1 []

Wskrzeszenie Wampirów: część 1[]

Ben i Rook w bazie hydraulików czekają na rozkazy gdy nagle otrzymują sygnał S.O.S nadany z planety Anur Transyl.

Okazuje się że to hydraulik, który przebywa w lochu. Hydraulik oznajmia Benowi, że ma nowego wroga. Hydraulik chce powiedzieć jak się nazywa, lecz traci przytomność. Ben i Rook ruszają na Anur Transyl. Gdy lądują jest spokojnie, lecz gdy ruszyli, żeby się rozejrzeć napotykają Transyliana biegnącego w ich kierunku.

Ben zmienia się w Kulopłota myśląc, że on ich atakuje, ale Transylian opowiedział o calej sytuaji. Ben i Rook postanawiają wezwać wsparcie kilku hydraulików.

Wskrzeszenie Wampirów: część 2[]

Ben i Rook uważają że nie można czekać na wsparcie postanawiają ruszyć do walki.

Ciekawostki[]

Azmuth w tym sezonie odblokuje nową funkcje która będzie mogła zmieniać Bena w ostateczne wersje.

Advertisement