Ben 10 Fikcja Wiki
Advertisement

...na Ben 10 Fanon Wiki to 4 odcinek serii Ben 10.000:Zastępstwo Kena

Fabuła[]

Odcinek zaczyna się, gdy Ken siedzi przed komputerem i szuka czegoś w Google. Wpisuje Ben 10 Fanon Wiki i patrzy jak fani jego taty zmyślają o nim i o nim samym. W tym momencie na monitorze zaczyna robić się czarna plama z dodatkiem zielonej kreszki (podobne do Upgrade'a). Wnet zalewa to też Kena i staje się on malutki. Mała kropelka kazuje mu wsiąść na siebie. I lecą do kamerki do rozmów komputerowych. Gdy dolecieli byli na logo czyli:

Ben 10:Fanon Wiki

Ken postanowił skoczyć ale kropelka mu nie pozwoliła. Zmienił się szybko w Muchę i poleciał w stronę profilu użytkownika Rybaka10 i tam się odmienił. Skoczył na Ostatnie zmiany i tam rozpoczął przeglądanie. Był on bardzo zdenerwowany tym, że jest on w komputerze. Ale jakaś strzałka kliknęła w Kena i otworzył się nowy artykuł - Ken.

Ken wydostał się z obrazka, a potem z szablonu. Postanowił zmienić ciało w Snakepita, lecz wypadł Sand-Box. Ken chwilowo nie wiedział jakie ma moce, ale już po 2 minutach strzelił glutem w napis strony Ken. Kliknął przycisk edytuj i wziął się do roboty .Zmazał wszystko oprócz szablonu. Przyczepił się do napisu Publikuj. I strona się spublikowała.

Wkońcu Ken zobaczył że wisi na napisie losowa Wiki.Wtedy zaczęło się gadanie kropelki.Odmienił się i skoczył na zielony pasek u dołu strony.Biegł szybko aby zgubić kropelkę.Gdy był już przy napisie Moje narzędzia usłyszał wielllllki huk.Woda go troche pochlapała, ale on zmienił się w Tajleporlara i zaczęła się walka.Sam Ken nie wiedział z kim walczy, ale nie sprawiało mu to trudności.To wielka kropla która pochłonęła wszystki strony i stała się nie śmiertelna.Ken walczył przez dłuższą chwilę, ale nie mógł wywalczyć.

Tym czasem w siedzibie Ben 10 Fanon Wiki siedział Rybak 10.Widział on całą sytuację i był bardzo zdenerwowany.Powiedział, że dopilnuje porządku.Wyczerpany Ken odetchnął i odmienił się.

CDN

Advertisement