Бен 10 Фанон Wiki
Advertisement

Тук можете да намерите всички епизоди на Пазителите

Сезон 1[]

Снимка Заглавие Епизод Премиера
Omnitrix

От космоса те идват

01 23.11.2014г.
За Алекс и Конър това беше един нормален ден в края на който обаче започна един съвсем нов живот за тях.
Run Alex Run

Край на терора

02 Да се допълни
Алекс решава, че двамата с брат му трябва да използват силите си, за да сложат край на убийствата, кражбите и разрухите, но на края се замесват с терористи.
Goop

Слузни проблеми

03 Да се допълни
Алекс и Конър трябва да спрат един Полиморф да вземе каквото иска, но какво е то ?
Fire

Мишена

04 Да се допълни
Братята продължават своята героична дейност спасявайки хора, но междувременно някой наема ловци на глави, които да му донесат Омнитриците.
Evil

11 не е добро число

05 Да се допълни
След като Алекс се скарва с Конър за неговото безразсъдство по малкия брат тръгва излиза на разходка и намира момче , което има силите да абсорбира енергия и различни материали.Алекс не харесва новия приятел на брат си и май има защо.
Wow

Под земята се крие

06 Да се допълни
След серия от силни земетресения се появява огромна дупка.Алекс и Конър решават да проверят да не е свързана с трусовете и остават неприятно изненадани.
Water

Тайната на Атлантида

07 Да се допълни
Братята научават тайната на Атлантида и са пратени да я намерят и ако се наложи да я унищожат.
Bad

Шокиращ хумор

08 Да се допълни
Някой е пуснал Мегавати в града и сега те унищожават всичко.Алекс и Конър трябва да ги спрат, но как ?
First logo

Име на епизода

09 Да се допълни
Първа част от финала на сезон 1.Без спойлери.
First logo

Име на епизода

10 Да се допълни
Втора част от финала на сезон 1.Без спойлери.

Advertisement