Бен 10 Фанон Wiki
Advertisement

Блатоплам е складираната в Омниматрикса/Омнитрикса/Ултиматрикса ДНК проба на метанозиец от планетата Метанос.

Външност[]

Албедо като Блатоплам има стария си вид от Омнивърс

Бен и Джак като Блатоплам имат вида си от ,,Ултра-извънземен ,,Извънземна Сила.

Умения и способности[]

Блатоплам има способността да възпроизвежда възпламенен метан от китките си (от жълт отвор с форма на цветче), за да изстрелва огън във формата на взривове или огнехвъргачка.

ой също може да лети като изтрелва огън от китките си, подобно на реактивен двигател, но възможностите му са ограничени.

Блатоплам поддържа частични хлорокинетични способностти. Той има възможността да манипулира биологичната си агроструктура, за да удължава своите крайници с различни цели. Блатоплам също може да възвръща откъснати части от тялото си като манупулира своите „вени“, наподобяващи лоза, за да се протегне и да ги слее със себе си. Поради това, че наподобява растение, Блатоплам може бързо да се регенерира.

Метанът на Блатоплам може да накара инкурсианец да изпаднат в безсъзнание и е достатъчно силен да накара човек да изпадне в безсъзнание.

Блатоплам може да отделя метан, който кара растения да поникват от враговете, може да събира пламъците си в огнена топка, да се преддвижва под земята,както да избухва в пламъци и да изстрелва лъч с концентрирана огнева мощ.

Той има възможността да възпламенява китките си, за да съдава „пламтящи юмруци“. Освен това може да създава огнен кръг, с който да обстрелва врагове, и да призовава трънливи растения, които поникват от земята.

Блатоплам притежава свръхчовешка сила.

Той е доста бърз, пъргав и също изключително умел в ръкопашния бой.

Разкъсвайки определени части от тялото си, Блатоплам може да преминава през най-различни мрежести огради и решетки.

Недостатъци и лоши черти[]

Неговата силна миризма би могла лесно да го издаде, ако се крие от някой с добро обоняние.

Блатоплам е податлив на замразяване, тъй като за разлика от Огнен Порив, той не би могъл да се размрази по никакъв начин.

Omg
Advertisement