Бен 10 Фанон Wiki
Advertisement
Албедо (Екип10)
Al14
Основна информация
Вид Човек
Роден свят Земя
Възраст 13(сезони 1-3)
14(в момента)
Съдружничества Екип 10
Ремонтьорите
Статус(и) Герой
Ремонтьор
Лидер на Екип 10
Сили и способности
Способности Експерт в битки с ръкопашен бой
Оръжейни умения
Добра памет
Екипировка Омниматрикса
Подсилвателите
Взаимоотношения
Роднини Кевин(брат)
Връзки Мира(партньор и приятел)
Том(партньор и приятел)
Гуен(партньор и приятел)
Джим(партньор и приятел)
Джак(приятел)
Бен(приятел)
Зърмарук(Ментор)
Брендън(приятел)
Псевдоними ...
Алтернативни версии ...
Детайли

Албедо е човек от планетата Земя.Той е носителят на Омниматрикса и един от главните герои на моята серия Екип 10.

Външен вид[]

Албедо е типично 14-годишно момче , с кафяви очи.В първия сезон той носи зелено яке , кафяв панталон и черно-бели обувки.В сезон 2 външния му вид постоянно се променя.При сезон 3 той наподобява Омнивърс Бен , но зелените части на ризата му сега са червени , има червен номер 10 в лявата страна , обувките му са черно-червени.По-късно, той придобива суитчър с бяла качулка с червени ивици и номер „10“, който носи върху фланелката си.Албедо носи Омниматрикса на дясната си китка.

Личност[]

Албедо в началото е забавен и обича да се шегува , въпреки това възприема ролята си на герой на сериозно и винаги е готов да помогне на другите , дори да са врагове.Той не мислеше много преди да влезе в битка.Албедо е силно привързан към брат си и се жертва , за да го спаси.След като го съживяват личността му се променя коренно.Албедо се дистанцира от останали и вече говори много по-малко.Той не чувства емоции и вярва , че единствения начин да спре престъпността е да убие злодеите.Албедо не мисли за екипа си.Единственото важно за него е да изпълни мисията , независимо от цената.Въпреки това показва привързаност към екипа си и най-вече към Кевин и Мира.

Умения и способности[]

Албедо е владетелят на Омниматрикса , което му дава силата да променя своя генетичен код, за да се превръща в различни извънземни същества, като буквално заменят неговата сила, но не и съзнание.(В началото той има достъп до повече от 60 извънземни , ако са включени само основните извънземни , а по късно стават повече от 70).

Когато се превръща в извънземен, той получава всички възможности на съществото, включително и външния му вид, глас, всички уникални и специални способности и сили, силни и слаби страни. Въпреки че най-често се запазва неговата личност, има някои случаи, когато преобразуването води до промяна в него, като например Бяс става много по-агресивен, но въпреки това Албедо умее да го контролира.

В допълнение към способността да го трансформира в извънземни, Омниматрикса включва, „еволюираните форми“ на извънземните, които позволяват на Албедо да увеличава извънземната мощ, с цел да получи подобрена версия на себе си, като ултра-извънземно , а по късно златно-извънземно.

В допълнение към основните трансформации и еволюирани форми, Омниматриксът може да се използва с различни цели.Устройството включват автоматична система за превод, която позволява на Албеди да комуникира с повечето извънземни, които не говорят неговия език.

В допълнение към способностите на Омниматрикса, Албедо е обучаван в ръкопашен бой от Том и става много добър боец , дори в човешка форма.Умее да използва различни видове оръжия.

Албедо е също така много умен и е разкрито от Азмут , че не се поддава на хипноза.

Факти

Advertisement